האתר תחת עבודות שדרוג

TravelSure בפייסבוק   |  אודותינו  |  תקנון  |  קניה בטוחה  |  צור קשר

לרכישת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל של הראל חייג    03-6737104

עמוד הבית אודותינו הפוליסות מידע למבוטח מאמרים רכישה אונליין צור קשר ביטוח נסיעות בפייסבוק
ביטוח
חופש ונופש
ביטוח נסיעות לתרמילאים
ביטוח נסיעות
בעיות בריאות
כל הפוליסות

מבצע אביב 2014
לרוכשי ביטוח נסיעות בתקופת המבצע – הנחה של 20% בעת החיוב בכרטיס האשראי






התקשרו או הזמינו דרך האתר...... מחירים ללא תחרות , שירות מקצועי וחברת ביטוח הטובה בישראל

התחל עכשיו בהזמנת ביטוח נסיעות לחו"ל

בחר מס' נוסעים
ת. יציאה:
ת. חזרה:

לקבלת הצעת מחיר טלפונית הזן פרטיך

שם:
אי-מייל:
טלפון:
 

ביטוח ביטול טיסה

אם ברשותכם טיסה אך קרו הנסיבות והינכם רוצים לבטל את טיסתכם. האם תקבלו את מלוא סכום הרכישה? האם יגבו מאתכם דמי ביטול? לפני שנוכל להשיב על שאלות אלו, יש לבדוק שאלות אחרות לגבי רכישת הכרטיסים ועוד.

אם ביטלתם- יש החזר?
מרגע שהזמנתם כרטיסים, חשוב לדעת מהו לו"ז דמי הביטול מרגע ההזמנה ועד לטיסה. אם תבטלו את הזמנתכם, יתכן ויגבה קנס גבוה מאוד. לכל כרטיס טיסה יש תנאי ביטול שונים  בהם נגבים דמי הרישום. יתכן מצב שבו תאלצו לשלם על כרטיסי הטיסה במלואם, ובמילים אחרות, לא נסעת- אין החזר, שילמת! גם אם השכלת לעשות ביטוח נסיעות לפני כן, חשוב לדעת מהם תנאיו במקרים אלו. גם אם הטיסה בוטלה שלא בגללכם- אלא דרך חברת התעופה, כנראה שלא תקבלו כפל תשלום מחברת הביטוח אם קיבלתם זאת כבר מחברת התעופה שביטלה. וחשוב לדעת ממתי תקבלו החזרים (אם הביטול מעל חודש לפני, כנראה שלא תקבלו החזר).

מה היתרונות בביטוח ביטול טיסה?
כאשר חברת תעופה מבטלת בעצמה את הטיסה אך אינה משלמת מכספה, תפוצו על ידי חברת הביטוח, אם מדובר בהתפרצות מגפה או פרעות הנערכים במדינת היעד. גם במקרה שבו הנוסע קיבל צו 8 ישנו כיסוי. ינתן פיצוי גם אם יוכח על ידי חוקר כי לביתכם נגרם נזק של ממש. ישנם מקרים רבים בהם הטיסות נערכות שלא בטיסות סדירות או שגם חברת התעופה ה"סדירה" לא מפצה- ואז כדאי להתעניין בביטוח ביטול טיסה.

 



TravelSure מבית אופיר ושות´ סוכנות לביטוח. טל´: 03-6737104   פקס´: 03-6722250 רחוב השוטרת 4 רמת גן מיקוד: 52473

כל הזכויות שמורות ל- TravelSure מבית אופיר ושות´ סוכנות לביטוח. אנו מציעים לכם לרכוש באתר שלנו, פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל אונליין של חברת הביטוח הראל, בכל אחד מימי השבוע ולאורך כל שעות היממה. אנו מציעים לכם מגוון של פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל, כגון: ביטוח נסיעות לתרמילאים, ביטוח נסיעות לנופש, ביטוח נסיעות לאנשים עם בעיות בריאותיות, ביטוח נשים בהיריון, ביטוח לצעירים, ביטוח נסיעות לאנשי עסקים, ביטוח חופשת סקי ועוד. בזמן הנסיעה אנו נספק לכם מטריה ביטוחית ושירות מהיר ומקצועי.  אצלנו באתר תמצאו מספר פוליסות ביטוח מובילות כגון: דרכון First Class, דרכון פלטיניום, דרכון All In One