האתר תחת עבודות שדרוג

TravelSure בפייסבוק   |  אודותינו  |  תקנון  |  קניה בטוחה  |  צור קשר

לרכישת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל של הראל חייג    03-6737104

עמוד הבית אודותינו הפוליסות מידע למבוטח מאמרים רכישה אונליין צור קשר ביטוח נסיעות בפייסבוק
ביטוח
חופש ונופש
ביטוח נסיעות לתרמילאים
ביטוח נסיעות
בעיות בריאות
כל הפוליסות

מבצע אביב 2014
לרוכשי ביטוח נסיעות בתקופת המבצע – הנחה של 20% בעת החיוב בכרטיס האשראי






התקשרו או הזמינו דרך האתר...... מחירים ללא תחרות , שירות מקצועי וחברת ביטוח הטובה בישראל

התחל עכשיו בהזמנת ביטוח נסיעות לחו"ל

בחר מס' נוסעים
ת. יציאה:
ת. חזרה:

לקבלת הצעת מחיר טלפונית הזן פרטיך

שם:
אי-מייל:
טלפון:
 

בטוח נסיעות


מתכנן לטוס לחו"ל? מזל טוב! אז לפני שמתחילים עם החופשה או עבודה בחו"ל חשוב להתכונן כראוי לטיסה. מרכיב חשוב והכרחי מההכנות לפני עזיבתך את הארץ הוא כמובן נושא ביטוח הנסיעות.

דיווח אמין לחברת הביטוח
על מנת שביטוח הנסיעות יכסה את הלקוח מכל האספקטים הדרושים לו, עליו להעביר פרטים מהותיים לגבי מטרת הנסיעה ולגבי מצבו הרפואי. הדיווח הזה חייב להיות מלא ומדויק על מנת שחברת הביטוח תוכל להציע את פוליסת הביטוח המתאימה ביותר עבור המבוטח, אשר תכסה מפני כל הדברים שעלולים לקרות – ולא תכסה עבור מה שלא (אם המבוטח טס לטובת פגישת עסקים אין טעם שיעשה ביטוח ספורט אתגרי). בנוסף המצב נועד למנוע עוגמת נפש שהמבוטח ירצה להפעיל את הביטוח ויגלה שאין לו את הכיסוי המתאים.

על מה מדווחים?
יש לדווח לחברת הביטוח על משך השהייה בחו"ל, מאחר ותוקף פוליסת הביטוח מוגאבל, כמו כן, לרוב, נסיעה של מעבר לחצי שנה דורשת הארכת הפוליסה במידת האפשר או רכישת ביטוח רפואי במדינה בה שוהים. בנוסף, הכרחי לדווח לגבי המצב הבריאותי – אם המבוטח סובל מלקות או מחלה כלשהי עליו לדווח לחברת הביטוח על מצבו כדי שיוחלט האם אפשר לבטחו, וכן כמה זה עולה (הפרמיה תהיה גבוהה יותר). אנשים הסובלים ממחלת לב או כלי דם, מחלות כרוניות או אנשים הנוטלים תרופות באופן קבוע חייבים לדווח על כך, אחרת הביטוח לא יהיה תקף אם יתעוררו בעיות בתחומים אלה. 
 

 



TravelSure מבית אופיר ושות´ סוכנות לביטוח. טל´: 03-6737104   פקס´: 03-6722250 רחוב השוטרת 4 רמת גן מיקוד: 52473

כל הזכויות שמורות ל- TravelSure מבית אופיר ושות´ סוכנות לביטוח. אנו מציעים לכם לרכוש באתר שלנו, פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל אונליין של חברת הביטוח הראל, בכל אחד מימי השבוע ולאורך כל שעות היממה. אנו מציעים לכם מגוון של פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל, כגון: ביטוח נסיעות לתרמילאים, ביטוח נסיעות לנופש, ביטוח נסיעות לאנשים עם בעיות בריאותיות, ביטוח נשים בהיריון, ביטוח לצעירים, ביטוח נסיעות לאנשי עסקים, ביטוח חופשת סקי ועוד. בזמן הנסיעה אנו נספק לכם מטריה ביטוחית ושירות מהיר ומקצועי.  אצלנו באתר תמצאו מספר פוליסות ביטוח מובילות כגון: דרכון First Class, דרכון פלטיניום, דרכון All In One