האתר תחת עבודות שדרוג

TravelSure בפייסבוק   |  אודותינו  |  תקנון  |  קניה בטוחה  |  צור קשר

לרכישת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל של הראל חייג    03-6737104

עמוד הבית אודותינו הפוליסות מידע למבוטח מאמרים רכישה אונליין צור קשר ביטוח נסיעות בפייסבוק
ביטוח
חופש ונופש
ביטוח נסיעות לתרמילאים
ביטוח נסיעות
בעיות בריאות
כל הפוליסות

מבצע אביב 2014
לרוכשי ביטוח נסיעות בתקופת המבצע – הנחה של 20% בעת החיוב בכרטיס האשראי






התקשרו או הזמינו דרך האתר...... מחירים ללא תחרות , שירות מקצועי וחברת ביטוח הטובה בישראל

התחל עכשיו בהזמנת ביטוח נסיעות לחו"ל

בחר מס' נוסעים
ת. יציאה:
ת. חזרה:

לקבלת הצעת מחיר טלפונית הזן פרטיך

שם:
אי-מייל:
טלפון:
 

ביטוח תרמילאים לטיולים בארצות


ישראלים ידועים בכך שהם אוהבים לטייל ברחבי העולם, בין אם זה לטיולים קצרים של כמה ימים ובין אם זה טיולים ארוכים של כמה חודשים. דבר זה הוא שינוי מרענן שכן פעם רק אנשים עמידים היו יכולים להרשות לעצמם לטוס לחו"ל, אולם היום כמעט כל אחד יכול להרשות  לעצמו חופשה שנתית על איזשהו אי מרוחק או חופים אקזוטיים מזמיני אורחים.

נסיעות לארצות רחוקות
בעשור האחרון נוצר טרנד של נסיעות לעשות טרקים בארצות עולם שלישי, וכן טיולי אקסטרים, אשר מעמידים את המטיילים במצבי סיכון שונים. בין הפעילויות הפופולאריות ניתן להזכיר באנג'י, ראפטינג, טיפוסי הרים, טיולי גי'פים וכדומה, כאשר כל אלו דורשים התארגנות מוקדת ויסודית ובעיקר אם הם מתבצעים במדינת עולם שלישי. דבר זה הוא עניין לא פשוט כאשר משווים זאת לחופשה נינוחה ביבשת אירופה, אשר כל אשר צריך לעשות שם זה לדאוג למקום בבית מלון. עניין נוסף שחשוב לציין הוא נושא החיסונים, אשר תלוי לאן אתם מתכננים לנסוע, תאלצו להתחסן כראוי.

ביטוח נסיעות למטיילים בחו"ל
ביטוח נסיעות הוא דבר שבשגר לאלו אשר נוסעים לחו"ל, אך מה שרובנו לא יודע הוא שביטוח הנסיעות הסטנדרטי מתאים לנסיעות רגילות, כאלו אשר לא כוללו בתוכן ספורט אתגרי זה או אחר, כך שאם אתם חושבים שאתם מכוסים בעודכם עושים ראפטינג – תחשבו שנית. אם אתם מעוניינים בביטוח בעת עשייה של ספורט אקסטרים, תאלצו לרכוש חבילת הרחבה לביטוח הנסיעות הרגיל.

ביטוח תרמילאים
ביטוח תרמילאים הוא אחד ההרחבות הפופולאיות יותר לאלו אשר מתכננים טיולים טרקינג במדינה רחוקה, וזאת בעיקר שהוא כולל בתוכו כיסויים כגון: כיסוי הוצאות רפואיות עד סכומים של מיליון דולר, הטסה רפואית לישראל בעת הצורך, איתור וחילוץ, כיסוי נגד פגיעה מסמים, פינוי אווירי ממקום הארוע, כיסוי לכבודה, כיסוי רעידת אדמה ועוד.

 



TravelSure מבית אופיר ושות´ סוכנות לביטוח. טל´: 03-6737104   פקס´: 03-6722250 רחוב השוטרת 4 רמת גן מיקוד: 52473

כל הזכויות שמורות ל- TravelSure מבית אופיר ושות´ סוכנות לביטוח. אנו מציעים לכם לרכוש באתר שלנו, פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל אונליין של חברת הביטוח הראל, בכל אחד מימי השבוע ולאורך כל שעות היממה. אנו מציעים לכם מגוון של פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל, כגון: ביטוח נסיעות לתרמילאים, ביטוח נסיעות לנופש, ביטוח נסיעות לאנשים עם בעיות בריאותיות, ביטוח נשים בהיריון, ביטוח לצעירים, ביטוח נסיעות לאנשי עסקים, ביטוח חופשת סקי ועוד. בזמן הנסיעה אנו נספק לכם מטריה ביטוחית ושירות מהיר ומקצועי.  אצלנו באתר תמצאו מספר פוליסות ביטוח מובילות כגון: דרכון First Class, דרכון פלטיניום, דרכון All In One