האתר תחת עבודות שדרוג

TravelSure בפייסבוק   |  אודותינו  |  תקנון  |  קניה בטוחה  |  צור קשר

לרכישת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל של הראל חייג    03-6737104

עמוד הבית אודותינו הפוליסות מידע למבוטח מאמרים רכישה אונליין צור קשר ביטוח נסיעות בפייסבוק
ביטוח
חופש ונופש
ביטוח נסיעות לתרמילאים
ביטוח נסיעות
בעיות בריאות
כל הפוליסות

מבצע אביב 2014
לרוכשי ביטוח נסיעות בתקופת המבצע – הנחה של 20% בעת החיוב בכרטיס האשראי






התקשרו או הזמינו דרך האתר...... מחירים ללא תחרות , שירות מקצועי וחברת ביטוח הטובה בישראל

התחל עכשיו בהזמנת ביטוח נסיעות לחו"ל

בחר מס' נוסעים
ת. יציאה:
ת. חזרה:

לקבלת הצעת מחיר טלפונית הזן פרטיך

שם:
אי-מייל:
טלפון:
 

ביטוח אחריות כלפי צד שלישי

ישנם מצבים לעיתים שלא בשליטתנו בהם אנו פוגעים ברכוש או בבני אדם אחרים. כאשר נגרם נזק מהותי , לא מן הנמנע שהפוגע יצטרך לשאת בעלויות הטיפול השונות או העלויות השונות שנגרמו כתוצאה מהפגיעה. כאשר פגיעה כזו נעשית מחוץ לארץ ישנה שאלה מהותית אחת, האם רכשנו את הביטוח דרך פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל שנותנת מענה למקרים כאלו.

ביטוח צד שלישי
בפוליסות רבות של ביטוחי חו"ל מופיע ביטוח אחריות חוקית כלפי צד שלישי. ביטוח זה נועד לכסות אחריות חוקית של המבוטח בגוף או ברכוש של צד אחר. במקרה כזה חברת הביטוח היא זו שתישא בתשלומים השונים שיגרמו כתוצאה מהפגיעה, כמובן כל עוד הפגיעה והסכיום עונה להגדרות השונות שמופיעות בפרמיה. לרוב ההתיחסות של הסעיף היא בעיקר לנזקים חמורים שנגרמים לאדם עקב תאונה כולל מוות או נכות.

הרחבת האחריות
כל חברת ביטוח קובעת את התנאים הספציפים הנוגעים לפוליסות השונות המוצעות על ידיה במקרה של פוליסה לחו"ל. למרות זאת יש מספר הרחבות שניתן להוסיף. הראשונה היא הגדלת היקף הביטוח כך שיכלול גם אחריות לנזקים שנגרמים לעובדים או קבלני משנה של המבוטח. הרחבה נוספת שנפוצה היא הרחבה שכוללת הוצאות משפטיות, כלומר חברת הביטוח תישא בעלויות השונות שנגרמות בתוצאה מהפעלת המערכת המשפטית במקרה הפגיעה או התאונה.

למתי תקף הביטוח ולמי הוא מתאים ?
ביטוח האחריות לצד שלישי מתייחס לפרקי זמן מסויימים שקבועים מראש על פי רצונו של המבוטח. יש להדגיש כי עיקר ההתמקדות היא ביום בו ארע האירוע. כלומר עבור כל אירוע בודקת חברת הביטוח את היום בוא הוא התרחש והאם זה נכלל בתקופת הפוליסה. אין חשיבות למועד הגשת התביעה אלא לתאריך הפגיעה או התאונה. לרוב יבחרו בביטוח זה אנשים שנוסעים הרבה לחו"ל במסגרת עבודה כמו מהנדסים, רופאים וקבלני ביניין. בעלי מקצועות אלו רוצים לכסות עצמם במקרה של תביעה עתידית.





 



TravelSure מבית אופיר ושות´ סוכנות לביטוח. טל´: 03-6737104   פקס´: 03-6722250 רחוב השוטרת 4 רמת גן מיקוד: 52473

כל הזכויות שמורות ל- TravelSure מבית אופיר ושות´ סוכנות לביטוח. אנו מציעים לכם לרכוש באתר שלנו, פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל אונליין של חברת הביטוח הראל, בכל אחד מימי השבוע ולאורך כל שעות היממה. אנו מציעים לכם מגוון של פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל, כגון: ביטוח נסיעות לתרמילאים, ביטוח נסיעות לנופש, ביטוח נסיעות לאנשים עם בעיות בריאותיות, ביטוח נשים בהיריון, ביטוח לצעירים, ביטוח נסיעות לאנשי עסקים, ביטוח חופשת סקי ועוד. בזמן הנסיעה אנו נספק לכם מטריה ביטוחית ושירות מהיר ומקצועי.  אצלנו באתר תמצאו מספר פוליסות ביטוח מובילות כגון: דרכון First Class, דרכון פלטיניום, דרכון All In One