האתר תחת עבודות שדרוג

TravelSure בפייסבוק   |  אודותינו  |  תקנון  |  קניה בטוחה  |  צור קשר

לרכישת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל של הראל חייג    03-6737104

עמוד הבית אודותינו הפוליסות מידע למבוטח מאמרים רכישה אונליין צור קשר ביטוח נסיעות בפייסבוק
ביטוח
חופש ונופש
ביטוח נסיעות לתרמילאים
ביטוח נסיעות
בעיות בריאות
כל הפוליסות

מבצע אביב 2014
לרוכשי ביטוח נסיעות בתקופת המבצע – הנחה של 20% בעת החיוב בכרטיס האשראי






התקשרו או הזמינו דרך האתר...... מחירים ללא תחרות , שירות מקצועי וחברת ביטוח הטובה בישראל

התחל עכשיו בהזמנת ביטוח נסיעות לחו"ל

בחר מס' נוסעים
ת. יציאה:
ת. חזרה:

לקבלת הצעת מחיר טלפונית הזן פרטיך

שם:
אי-מייל:
טלפון:
 

מה שרציתם לדעת על ביטוח נסיעות

עולם הביטוח לנסיעות מפותח ומפותל, עבור אלו שטסים לחוץ לארץ מוצעות עסקאות ביטוח נסיעה לחו"ל רבות ולא תמיד יודעים מה ההבדל בין כל האפשרויות. היות ואין מנוס – אלא לרכוש אחת מאותן עסקאות, רצוי להעמיק ולהבין מה בעצם עומד מאחוריהן. הרי במידה ומגיעים לסיטואציה בלתי נעימה במדינה שאינה דוברת את שפת האם שלך, אינה מוכרת לנוסע באופן טוטאלי והשירותים המוצעים בה יקרים יחסית לתיירים, רצוי להקדים תרופה למכה ולעשות את מה שממילא רצוי לעשות – למצוא ביטוח נסיעות לחופשה ולטיול, ולא משנה אם הם מאורגנים או לא.

הביטוח הסטנדרטי – מה הוא מכיל?
הכיסויים בביטוח נסיעות סטנדרטי מוצעים לאנשים צעירים ובריאים, כאלו שאינם נוטלי תרופות על בסיס קבוע ועדיין לא עברו את גיל 85. הביטוח יכלול כיסוים על ביטולי טיסות, תרופות שבסל התרופות, הוצאות רפואיות – חילוץ והצלה, טיפול רופא בחו"ל, הטסה לארץ לפני התאריך המיועד ותשלום על שיקום הניתן בארץ. במידה וכבודה נעלמה או טסה למקום אחר – גם כאן יוכל להינתן פיצוי בשל כך.

הבטחות ביטוח לטיולים אתגריים
אפשר למצוא הכול בביטוח מותאם אישית – אפילו כשמדובר בתחביב כל כך יקר ומסוכן. סקי למשל הוא מעוז חפצם של אלפי ישראלים הטסים מדי שנה אל אתרי ההחלקה והפסגות המושלגות. מצד שני, גם מי שמיומן מספיק עלול לעשות את התנועה הלא נכונה במסלול למשפחות. עם כל הצער שבעניין, עדיין ישנו מענה של הביטוח. כיסוי לספורט חורף במסגרת ביטוח הוא התשובה לכך.

ביטוח לנוטלי תרופות ולנשים בהריון
אלו שמצבם הרפואי דורש השגחה מיוחדת, כמו למשל מי שמלכתחילה אינו בקו הבריאות, יכוון את החזרי הביטוח כדי שיכסו הוצאות מיוחדות כאלו כמו תרופות או מתן סיוע רפואי מיידי. ישנן חברות ביטוח שמחייבות נוכחות של רופא בטיסה בשבוע האחרון להיריון במקרים מיוחדים, או שאינן מבטחות אותן כלל.
 



TravelSure מבית אופיר ושות´ סוכנות לביטוח. טל´: 03-6737104   פקס´: 03-6722250 רחוב השוטרת 4 רמת גן מיקוד: 52473

כל הזכויות שמורות ל- TravelSure מבית אופיר ושות´ סוכנות לביטוח. אנו מציעים לכם לרכוש באתר שלנו, פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל אונליין של חברת הביטוח הראל, בכל אחד מימי השבוע ולאורך כל שעות היממה. אנו מציעים לכם מגוון של פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל, כגון: ביטוח נסיעות לתרמילאים, ביטוח נסיעות לנופש, ביטוח נסיעות לאנשים עם בעיות בריאותיות, ביטוח נשים בהיריון, ביטוח לצעירים, ביטוח נסיעות לאנשי עסקים, ביטוח חופשת סקי ועוד. בזמן הנסיעה אנו נספק לכם מטריה ביטוחית ושירות מהיר ומקצועי.  אצלנו באתר תמצאו מספר פוליסות ביטוח מובילות כגון: דרכון First Class, דרכון פלטיניום, דרכון All In One