האתר תחת עבודות שדרוג

TravelSure בפייסבוק   |  אודותינו  |  תקנון  |  קניה בטוחה  |  צור קשר

לרכישת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל של הראל חייג    03-6737104

עמוד הבית אודותינו הפוליסות מידע למבוטח מאמרים רכישה אונליין צור קשר ביטוח נסיעות בפייסבוק
ביטוח
חופש ונופש
ביטוח נסיעות לתרמילאים
ביטוח נסיעות
בעיות בריאות
כל הפוליסות

מבצע אביב 2014
לרוכשי ביטוח נסיעות בתקופת המבצע – הנחה של 20% בעת החיוב בכרטיס האשראי






התקשרו או הזמינו דרך האתר...... מחירים ללא תחרות , שירות מקצועי וחברת ביטוח הטובה בישראל

התחל עכשיו בהזמנת ביטוח נסיעות לחו"ל

בחר מס' נוסעים
ת. יציאה:
ת. חזרה:

לקבלת הצעת מחיר טלפונית הזן פרטיך

שם:
אי-מייל:
טלפון:
 

מהו ביטוח נסיעות בחינם?

חברות גדולות עם גב כלכלי מקבלות אישור לממכר ביטוחים מטעם המפקח על הביטוח. ביניהן יש חברות אשראי, בנקים, קופות חולים ועוד אשר מציעים לכלל הנוסעים לחו"ל מבין לקוחותיהם ביטוח נסיעות לחו"ל. מה שעומד למעשה מאחורי כן,  זה שיתוף פעולה בין חברת הביטוח לנסיעות לחברה שמספקת את הלקוחות – כלומר אותה חברה בעלת גב כלכלי גדול. אין מדובר כאן בביטוח נסיעות חינם, אלא בדרך כלל בתרגיל שיווקי שנועד לתווך בין לקוחות לביטוח נסיעות בסיסי שלא תמיד עונה על הצרכים המותאמים ללקוח.

מה הטריק השיווקי?
הרי ידוע שביטוח נסיעות בזול מקנה מוצר זול, והיות שמדובר בכסף של הנוסע, רצוי לא לזלזל בעניין כזה. הטריק הוא שהמחיר הראשוני של הפוליסה הוא נמוך מאוד באופן יחסי, ולמי שמעוניין להרחיב את הפוליסה למשהו שיהיה מותאם לנסיבות (פוליסת ביטוח רפואית, פוליסה למוצ´ילרים, פוליסה לנשים בהריון או לחובבי הספורט האתגרי למשל) – המחיר יתייקר פלאים – לעתים גם פי 2 ממחיר פוליסה זהה אצל מבטחות אחרות.

האם זה יכול להתאים לאיש עסקים?
איש עסקים מאופיין בדרך כלל בנסיעות מרובות, ועל כן הוצאות הנסיעות שלו לחו"ל אמורות לעלות יותר כסף מלאדם רגיל בממוצע. נכון שתתאים לו פוליסה זולה אם ישתמש בה על בסיס קבוע, אולם סיכוייו להשתמש בה עולים בהתאם לכמות הנסיעות שלו, ולכן אם כבר רוכשים פוליסת נסיעות – ראוי שתהלום את ההחזרים שהנוסע העסקי היה מצפה להם.

האם זה יכול להתאים לנסיעות משפחתיות?
ידוע מראש, כי רצוי לרכז ביטוח נסיעות למשפחות אצל חברת ביטוח אחת. קודם – כל כדי לקבל שירות במרוכז במקרה חירום, ודבר שני – העניין עשוי להקנות גם הנחה מסוימת. לכן אם עושים ביטוח להורים חשוב לעשות גם ביטוח נסיעה לילדים באותו המקום. עלות הביטוח עלולה להרקיע, ולכן אפשר להתפתות לאותם דילים "חינמיים" שעולים לאחר מכן ביוקר וחבל.
 



TravelSure מבית אופיר ושות´ סוכנות לביטוח. טל´: 03-6737104   פקס´: 03-6722250 רחוב השוטרת 4 רמת גן מיקוד: 52473

כל הזכויות שמורות ל- TravelSure מבית אופיר ושות´ סוכנות לביטוח. אנו מציעים לכם לרכוש באתר שלנו, פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל אונליין של חברת הביטוח הראל, בכל אחד מימי השבוע ולאורך כל שעות היממה. אנו מציעים לכם מגוון של פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל, כגון: ביטוח נסיעות לתרמילאים, ביטוח נסיעות לנופש, ביטוח נסיעות לאנשים עם בעיות בריאותיות, ביטוח נשים בהיריון, ביטוח לצעירים, ביטוח נסיעות לאנשי עסקים, ביטוח חופשת סקי ועוד. בזמן הנסיעה אנו נספק לכם מטריה ביטוחית ושירות מהיר ומקצועי.  אצלנו באתר תמצאו מספר פוליסות ביטוח מובילות כגון: דרכון First Class, דרכון פלטיניום, דרכון All In One