האתר תחת עבודות שדרוג

TravelSure בפייסבוק   |  אודותינו  |  תקנון  |  קניה בטוחה  |  צור קשר

לרכישת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל של הראל חייג    03-6737104

עמוד הבית אודותינו הפוליסות מידע למבוטח מאמרים רכישה אונליין צור קשר ביטוח נסיעות בפייסבוק
ביטוח
חופש ונופש
ביטוח נסיעות לתרמילאים
ביטוח נסיעות
בעיות בריאות
כל הפוליסות

מבצע אביב 2014
לרוכשי ביטוח נסיעות בתקופת המבצע – הנחה של 20% בעת החיוב בכרטיס האשראי






התקשרו או הזמינו דרך האתר...... מחירים ללא תחרות , שירות מקצועי וחברת ביטוח הטובה בישראל

התחל עכשיו בהזמנת ביטוח נסיעות לחו"ל

בחר מס' נוסעים
ת. יציאה:
ת. חזרה:

לקבלת הצעת מחיר טלפונית הזן פרטיך

שם:
אי-מייל:
טלפון:
 

ביטוח נסיעה הראל,

אנשים פרטיים, אנשי עסקים, אישים ציבוריים, ספורטאים, טיילים ועוד משתמשים בביטוח נסיעות – לכל אחד יש ביטוח נסיעות בהתאם ליעד הנסיעה. מי שעושה כיום ביטוחי נסיעות: חברות אשראי, קופות חולים, חברות ביטוח לכל דבר ועניין, חברות ביטוח שקמו במיוחד לאור הביקוש העולה לביטוח נסיעות ועוד, בקיצור – כל חברה או גוף שיש לו "גב חזק" לעמוד מאחורי תביעות ביטוח ולא לפשוט רגל. ההוצאות משתנות בהתאם ליעד הנסיעה וכהתאמה לנוסע, ומכסות את ההוצאות אותן נאלץ לשלם הנוסע עקב אי נעימויות או צורך בשירותים למיניהם- בעיקר רפואיים.

חברת הביטוח הראל
חברת הביטוח הראל קיימת כבר למעלה מ- 65 שנים, ופעילה בתחומי ביטוח שונים מלבד ביטוחי נסיעות. מבין פוליסות הביטוח לנסיעות לחו"ל, ניתן למצוא מבחר שלם של סוגי ביטוחי נסיעות בשמות שונים, כמו למשל פוליסת "הראל דרכון כסף", פוליסת "דרכון זהב", פוליסת "דרכון פלטינום", "דרכון לצעיר", "הראל הישרדות" ועוד. לכל אחת ייחוד שונה שמותאם לכל נוסע ונוסעת.

אילו יתרונות ישנם לחברת הביטוח הראל?
מרבית פוליסות הביטוח " מועתקות בין חברת ביטוח אחת לשנייה, ואולי אפילו מבטחות בסכומים דומים את המבוטחים. מצד שני, ישנם תמיד ניואנסים קטנים. חברות ביטוח דורשות את אישורו של בית חולים בשביל לקבל החזר על ביטול עצמי של כרטיס טיסה; חברת הראל דורשת רק את אישורו של הרופא. בנוסף, קופות חולים שמבטחות בביטוחי נסיעות סטנדרטיים  כשתקרת סכום הביטוח נמוכה יחסית מזו של חברת ביטוח הראל, אשר מבטחת מעל למיליון מבוטחים בשנה. 

אילו נקודות קריטיות בתמחור פוליסה?
על מנת לקבל את המפתחות שעשויים לשנות את מחירי הביטוח, רצוי להבין מהו משך הנסיעה, מהם גילאי המבוטחים, מה המצב הבריאותי של המבוטחים, מהו אופי הנסיעה ואילו סיכונים נוספים יכולים לקרות בנסיעה, כמו טיסה אל מקום נידח שאין בו אפשרויות חילוץ מהירות ועוד.

 



TravelSure מבית אופיר ושות´ סוכנות לביטוח. טל´: 03-6737104   פקס´: 03-6722250 רחוב השוטרת 4 רמת גן מיקוד: 52473

כל הזכויות שמורות ל- TravelSure מבית אופיר ושות´ סוכנות לביטוח. אנו מציעים לכם לרכוש באתר שלנו, פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל אונליין של חברת הביטוח הראל, בכל אחד מימי השבוע ולאורך כל שעות היממה. אנו מציעים לכם מגוון של פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל, כגון: ביטוח נסיעות לתרמילאים, ביטוח נסיעות לנופש, ביטוח נסיעות לאנשים עם בעיות בריאותיות, ביטוח נשים בהיריון, ביטוח לצעירים, ביטוח נסיעות לאנשי עסקים, ביטוח חופשת סקי ועוד. בזמן הנסיעה אנו נספק לכם מטריה ביטוחית ושירות מהיר ומקצועי.  אצלנו באתר תמצאו מספר פוליסות ביטוח מובילות כגון: דרכון First Class, דרכון פלטיניום, דרכון All In One