האתר תחת עבודות שדרוג

TravelSure בפייסבוק   |  אודותינו  |  תקנון  |  קניה בטוחה  |  צור קשר

לרכישת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל של הראל חייג    03-6737104

עמוד הבית אודותינו הפוליסות מידע למבוטח מאמרים רכישה אונליין צור קשר ביטוח נסיעות בפייסבוק
ביטוח
חופש ונופש
ביטוח נסיעות לתרמילאים
ביטוח נסיעות
בעיות בריאות
כל הפוליסות

מבצע אביב 2014
לרוכשי ביטוח נסיעות בתקופת המבצע – הנחה של 20% בעת החיוב בכרטיס האשראי






התקשרו או הזמינו דרך האתר...... מחירים ללא תחרות , שירות מקצועי וחברת ביטוח הטובה בישראל

התחל עכשיו בהזמנת ביטוח נסיעות לחו"ל

בחר מס' נוסעים
ת. יציאה:
ת. חזרה:

לקבלת הצעת מחיר טלפונית הזן פרטיך

שם:
אי-מייל:
טלפון:
 

ביטוח נסיעות לאנשי מקצוע

ביטוח נסיעות לאנשי מקצוע מתבצע על פי רוב לאנשי עסקים, אנשי הייטק שמרבים בנסיעות לחו"ל. פוליסות ביטוח נסיעות לאנשי מקצוע ואנשי עסקים פעמים רבות נותנות את ההטבה כי לא צריך להזמין את הביטוח ולאשר אותו לפני כל יציאה לחו"ל. כמובן שאם מדובר בנסיעת תענוגות ולא נסיעת עסקים יש להודיע על כך.

מה הם יתרונות ביטוח נסיעות לאנשי מקצוע?
ביטוח נסיעות עבור אנשי מקצוע מסוימים, כמו אנשי עסקים, היא מעולה שכן היא מותאמת לצרכים של קהל יעד ספציפי. ביטוח זה מציע לאנשי העסקים את הכיסוי הטוב ביותר לנסיעות עסקים שמתבצעות באופן יומיומי בעבודתם. העלות מינימאלית והמבצעים רבים שכן קהל אנשי העסקים הוא רחב וחברות הביטוח פועלות לא פעם מול חברות וארגונים שלמים וכך יכולות לארגן הסכם קיבוצי מולם. ביטוח הנסיעות מאפשר לנסוע הלוך ושוב מחו"ל , להתרכז בעבודה מבלי להיות עסוקים בחידוש של פוליסת ביטוח שוב ושוב. הביטוח כולל פעמים רבות חילוץ, אשפוז, שירותי פינוי, תרופות, הטסה לטיפול בארץ ועוד.

מדוע חשוב שאנשי מקצוע יהיו מבוטחים בביטוח נסיעות לחו"ל?
אנשי מקצוע פחות חשופים לסכנות כמו מטיילים ותרמילאים אך התדירות בה הם טסים מעלה את הסיכון שלהם להיפגע. כמו כן , לא ניתן לדעת מה יקרה בזמן השהייה בחו"ל ועל כן תמיד חשוב להצטייד בפוליסת נסיעות לחו"ל, גם אם מדובר ביעד מוכר וקרוב או בנסיעה קצרה במיוחד. אדם שלא יהיה מבוטח בחו"ל ייאלץ להתמודד עם עלויות גבוהות במיוחד במידה ויפגע במסגרת תאונה כלשהי. באמצעות ביטוח נסיעות לחו"ל יוכל איש העסקים להיות מבוטח מבחינה פיזית וכן מבחינת רכוש – כיסוי מלא למטענים שנגנבו ולנזקים ברכוש.

 



TravelSure מבית אופיר ושות´ סוכנות לביטוח. טל´: 03-6737104   פקס´: 03-6722250 רחוב השוטרת 4 רמת גן מיקוד: 52473

כל הזכויות שמורות ל- TravelSure מבית אופיר ושות´ סוכנות לביטוח. אנו מציעים לכם לרכוש באתר שלנו, פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל אונליין של חברת הביטוח הראל, בכל אחד מימי השבוע ולאורך כל שעות היממה. אנו מציעים לכם מגוון של פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל, כגון: ביטוח נסיעות לתרמילאים, ביטוח נסיעות לנופש, ביטוח נסיעות לאנשים עם בעיות בריאותיות, ביטוח נשים בהיריון, ביטוח לצעירים, ביטוח נסיעות לאנשי עסקים, ביטוח חופשת סקי ועוד. בזמן הנסיעה אנו נספק לכם מטריה ביטוחית ושירות מהיר ומקצועי.  אצלנו באתר תמצאו מספר פוליסות ביטוח מובילות כגון: דרכון First Class, דרכון פלטיניום, דרכון All In One